Het avontuur gaat bijna beginnen! - Reisverslag uit Utrecht, Nederland van Melde Gilissen - WaarBenJij.nu Het avontuur gaat bijna beginnen! - Reisverslag uit Utrecht, Nederland van Melde Gilissen - WaarBenJij.nu

Het avontuur gaat bijna beginnen!

Door: Melde

Blijf op de hoogte en volg Melde

01 Februari 2013 | Nederland, Utrecht

Morgen is het dan eindelijk zo ver; ons avontuur gaat beginnen! Maanden hebben we er naar uit gekeken, maar toch lijkt het nu heel onwerkelijk en is de rust ver te zoeken.

Afgelopen zaterdag enorm genoten van ons afscheidsfeestje, maar vandaag werd het echt tijd om onze backpack in te gaan pakken. Een lastigere klus dan het lijkt. Uiteindelijk met behulp van de rolletjes techniek* van Charlotte, 15 kg in de backpack gekregen; ons bezit voor de komende 4,5 maand.

Zometeen gaan we allebei nog even lekker uit eten. Helena gaat op de Arabische toer en ik ga met stokjes eten.

Morgenmiddag zullen we op het vliegtuig stappen richting Auckland. Hier zullen we maandagavond (lokale tijd) arriveren. Voor de eerste twee dagen hebben we al een hostel, dus dan kunnen we ons even aanpassen aan ons nieuwe kiwi bestaan. We proberen iedere week even langs een internetcafe/Wifi-spot te gaan, zodat we jullie op de hoogte kunnen houden van onze avonturen mbv deze blog, skype en mail! Gelieve niet te smsen, aangezien wij anders nogal een dure telefoonrekening hebben omdat wij vanaf de grens van NL moeten betalen.

Bedankt allemaal voor de lieve kaartjes, lunches, dinertjes, wijntjes & telefoontjes!

Tot over 136 dagen!

xx Melde & Heleen

* Bij de rolletjes techniek is het de bedoeling de kledingstukken zo strak mogelijk op te rollen, zodat je rolletjes krijgt. Deze rolletjes kun je vervolgens makkelijk in een waterdichte zak of gelijk in de backpack kwijt, scheelt een hoop ruimte!

  • 01 Februari 2013 - 19:40

    Ceciel Van Der Weide:

    een rustige nachtrust en een fijne vliegreis wens ik jullie beide toe . ik blijf jullie op de voet volgen . kus ceciel en mama

  • 01 Februari 2013 - 20:01

    Jelmer:

    spannend! ;)

  • 01 Februari 2013 - 21:00

    Jolanda (vriendin Ceciel):

    Kijk goed om je heen, neem alles in op. Geniet ervan meiden!

  • 01 Februari 2013 - 22:20

    Marion:

    He ,het is dus zover.Een hele goede reis en eniet ervan. Vele groetjes marion

  • 01 Februari 2013 - 23:45

    Omi:

    wens jullie fantastische ervaringen toe! Geniet mee via jullie blog.
    omi

  • 03 Februari 2013 - 09:20

    Henk Verhoeven:

    Hoi Melde,
    Als ik dit schrijf zit je volgens mij nog in het vliegtuig. Ik hoop dat jullie een rustige vlucht hebben en een goede aankomst in Auckland. Nu dus echt van start met jullie grote avontuur. Ik vind het het fijn om zo nu en dan met je contact te houden, ik weet vanuit eigen ervaring dat het belangrijk is om contact te hebben met het thuisfront. Mogelijk dat ik samen met Ceciel nog wel 'ns skype contact kan hebben met je. Ik sta op dit moment in de startblokken om weer, na plus minus twee maanden, te gaan hardlopen samen met John. Ik sluit nu af met de hartelijke groeten en wens je veel reis plezier. Melde en Heleen het ga jullie goed, groet Henk.

  • 04 Februari 2013 - 13:12

    Marrit Broersma:

    Hoi Melde en Heleen,

    Inmiddels zijn jullie in Auckland aangekomen en genieten jullie van de eerste nieuwe indrukken. Twee dagen in Auckland en dan naar het noorden. Op zoek naar de vele eilanden, de dolfijnen, ninety mile beach, de kauritrees en nog zoveel meer moois! Lekker genieten!Veel plezier en graag lezen we jullie verhalen!Lieve groet, ook van Jaap, Marrit

  • 09 Maart 2013 - 05:18

    Jacques(i):

    Eindelijk heb ik het avonturenadres van jou(Melde) en Heleen,in de majesteitvorm: julllie, gevonden.
    Hoef ik m'n smartje met loepje niet meer te gebruiken. Alle jaren dat ik over de wereld gezworven heb was deze manier van communicatie niet aanwezig. Beleef ik nu een wedergeboorte? Ben ik toch nog jong genoeg om jullie een leuke,spannende,verrassende,mooie,verwonderlijke trektocht toe te wensen. Daaag

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Melde

Actief sinds 29 Dec. 2012
Verslag gelezen: 432
Totaal aantal bezoekers 41967

Voorgaande reizen:

22 Juli 2017 - 13 Augustus 2017

Indonesië

17 Juli 2016 - 08 Augustus 2016

IJsland

12 Juli 2015 - 10 Augustus 2015

Vietnam

02 Februari 2013 - 17 Juni 2013

Grote reis

Landen bezocht: